Постоянные читатели

среда, 13 июня 2012 г.

Модуль 8 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме :
·                          Робота учнів поліпшується, коли їм ясно показують, як їх робота оцінюється, і що очікується.
·                          Учні починають краще судити про якість своєї власної роботи.
·                          Учні отримують більш інформативний відгук про свої сильні сторони і сторони, що потребують поліпшення.
·                          Учні дізнаються про критерії, які використовуються для організації взаємного зворотного зв'язку.
·                          Критерії визначаються в спеціальних термінах.
·                          Оцінювання є об'єктивнішим і послідовним.
·                          Загальний час, витрачений на оцінку учнівських робіт скорочується
·                          Ефективність навчання вивчається з використанням різних методів.
Прогрес вимірюється і документально підтверджується.
Вчитель робить
- здійснити вхідне оцінювання до початку роботи, щоб спланувати процес;

1.       Для оцінювання роботи в процесі роботи можна використовувати роботу в парах.
2.       Час від часу учні здійснюють рефлексію для здійснення самооцінки.
3.       Обираю лідерів у групах, які в процесі роботи, через визначений вчителем час в електронному варіанті звітують про виконану роботу
 


Комментариев нет:

Отправить комментарий