Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме :
Вчитель робить
- здійснити вхідне оцінювання до початку роботи, щоб спланувати процес;
·
Робота учнів
поліпшується, коли їм ясно показують, як їх робота оцінюється, і що очікується.
·
Учні
починають краще судити про якість своєї власної роботи.
·
Учні
отримують більш інформативний відгук про свої сильні сторони і сторони, що
потребують поліпшення.
·
Учні
дізнаються про критерії, які використовуються для організації взаємного
зворотного зв'язку.
·
Критерії
визначаються в спеціальних термінах.
·
Оцінювання є
об'єктивнішим і послідовним.
·
Загальний
час, витрачений на оцінку учнівських робіт скорочується
·
Ефективність
навчання вивчається з використанням різних методів.
Прогрес вимірюється і
документально підтверджується. Вчитель робить
- здійснити вхідне оцінювання до початку роботи, щоб спланувати процес;
1.
Для оцінювання роботи в процесі роботи можна використовувати роботу
в парах.
2.
Час від часу учні здійснюють рефлексію для здійснення самооцінки.
3.
Обираю лідерів у групах, які в процесі роботи, через визначений
вчителем час в електронному варіанті звітують про виконану роботу
Комментариев нет:
Отправить комментарий